Swiss Sense wint Retailer of the Year-award

Slaapspecialist door consument verkozen tot Beste Winkelketen in categorie slapen

Voor de tweede keer in korte tijd is Swiss Sense in de prijzen gevallen. Nadat de slaapspecialist vorige week nog de Communicatieprijs Brabant won, werd het Udense familiebedrijf donderdag 23 september geëerd bij de ABN AMRO Retailer of the Year- verkiezingen 2021-2022. Swiss Sense werd door consumenten uitgeroepen tot Beste Winkelketen in de categorie ‘slapen’.   

De ABN AMRO Retailer of the Year-verkiezingen worden sinds 2003 gehouden en zijn de grootste consumentenverkiezingen in Europa. Consumenten kunnen deelnemende winkelketens en webshops beoordelen op de belangrijkste aspecten, zoals prijs, het assortiment, behulpzaamheid en klantenservice en het koopgemak.

In totaal zijn tussen mei en augustus dit jaar bijna 300.000 stemmen uitgebracht op zo’n 500 retailers. In de categorie ‘slapen’ werd Swiss Sense met een hoog cijfer beoordeeld. Om die reden was het bedrijf een van de genomineerden voor de awards. Tijdens de uitreiking vandaag werd Swiss Sense verkozen tot Beste Winkelketen in de categorie slapen.

“Dit is een enorme waardering voor ons en al onze collega’s”, reageert CEO Martin Diks. “Mensen staan bij ons echt op nummer 1. Deze prijs bevestigt dat onze klanten dat ook écht zo ervaren. Dit motiveert ons om verder te gaan op de ingeslagen weg en met de missie om nog meer mensen te helpen aan een goede nachtrust. Want dat is waar we voor staan.”

Renée Rijken (PR & Communicatie) en Yvonne van Beuningen (Global Manager Content) namen de award voor Beste Winkelketen 2021-2022 in de categorie Slapen namens Swiss Sense in ontvangst tijdens de Retailer of the Year-verkiezing.

Contact

Manager Marketingcommunications, Brand & Corporate PR
Martine Ansems

PR & Communications Advisors
Renée Rijken en Pauline Wooninck

E-mail: press@swisssense.com

Back to Newsroom