Swiss Sense wint in België Retailer of the Year-award

Slaapspecialist door Belgische consumenten verkozen tot Beste Winkelketen in categorie ‘slapen’

Slaapspecialist Swiss Sense is in België uitgeroepen tot Beste Winkelketen van België 2021-2022 in de categorie slapen. In totaal namen er 314 Belgische retailers deel aan de Salesforce Retailer of the Year-verkiezing 2021-2022, waar Swiss Sense een award in de wacht sleepte.

De Salesforce Retailer of the Year-verkiezingen zijn de grootste consumentenverkiezingen in Europa. Duizenden klanten kunnen deelnemende winkelketens en webshops beoordelen op belangrijkste aspecten zoals prijs, hun assortiment, het koopgemak en de behulpzaamheid en klantenservice.

Bijna 400.000 stemmen
In totaal brachten tussen mei en augustus 375.000 Belgen hun stem uit. Zij beoordeelden ruim 300 retailers op een lijst aan criteria. Swiss Sense scoorde erg hoog in de categorie ‘slapen’. Dat leverde in eerste instantie een nominatie voor de Salesforce Retailer of the Year-award op. Tijdens de uitreiking met als dagvoorzitter Evy Gruyaert en een aantal interessante presentaties, ging Swiss Sense uiteindelijk met de award voor Beste Winkelketen van België 2021 -2022 in de categorie slapen aan de haal.

“Dit is een enorme waardering voor ons en al onze collega’s”, reageert CEO Martin Diks. “Mensen staan bij ons echt op nummer 1. Deze prijs bevestigt dat onze klanten dat ook écht zo ervaren. Dit motiveert ons om verder te gaan op de ingeslagen weg en met de missie om nog meer mensen te helpen aan een goede nachtrust. Want dat is waar we voor staan.”

Nathalie Kesteloot (Rayon Manager Vlaanderen) en Laura van Overbeek de Meyer – Verdijk (Sales Director Nederland en België) namen de award voor Beste Winkelketen van België 2021-2022 in de categorie Slapen namens Swiss Sense in ontvangst tijdens de Salesforce Retailer of the Year Belgium verkiezing.

Contact

Manager Marketingcommunications, Brand & Corporate PR
Martine Ansems

PR & Communications Advisors
Renée Rijken en Pauline Wooninck

E-mail: press@swisssense.com

Back to Newsroom