Swiss Sense verhuist en opent nieuwe winkel in Hoorn

Swiss Sense opent op vrijdag 8 maart a.s. de deuren van een compleet nieuwe winkel aan de Dr. C.J.K. van Aalstweg 10D in Hoorn. De winkel van Swiss Sense was voorheen op de eerste verdieping van het pand gevestigd, maar verhuist nu naar de begane grond. Klanten vinden in de nieuwe winkel een uitgebreid assortiment boxsprings, matrassen, accessoires en volop slaapkamerinspiratie. Om de opening van de nieuwe Swiss Sense winkel te vieren, ontvangen de eerste vijftig bezoekers een goodiebag. 

Algemene sfeerimpressie Swiss Sense brand store

Vanaf 8 maart a.s. kunnen klanten van Swiss Sense in Hoorn voor alles op het gebied van slapen terecht in de gloednieuwe winkel op woonboulevard Hof van Hoorn in Hoorn. De nieuwe winkel heeft een oppervlak van zo’n 1.000 vierkante meter en is vanaf dan gelegen op de begane grond, waardoor de winkel nog toegankelijker is.   

Uitgebreid assortiment en inspiratie  
Naast een ruim assortiment boxsprings in uiteenlopende stijlen, is in de nieuwe brand store ook een brede collectie matrassen, beddengoed en accessoires verkrijgbaar. De nieuwe winkel in Hoorn is overzichtelijk ingericht volgens het nieuwe winkelconcept van Swiss Sense. De verschillende stijlstudio’s bieden inspiratie voor iedere slaapkamerstijl. Marco Venema, filiaalmanager van Swiss Sense in Hoorn vertelt: “De nieuwe winkel op de begane grond heeft een frisse en eigentijdse uitstraling. Klanten kunnen in onze nieuwe winkel terecht voor een advies op maat, maar ook voor het opdoen van slaapkamerinspiratie. We kijken uit naar de opening op 8 maart a.s. en nodigen iedereen uit bij ons langs te komen.”  

Feestelijke openingsactie  
Om de opening van de nieuwe Swiss Sense winkel in Hoorn te vieren, ontvangen de eerste vijftig bezoekers van de nieuwe winkel een goodiebag ter waarde van 100,- euro.    

Contact

Manager Marketingcommunications, Brand & Corporate PR
Martine Ansems

PR & Communications Advisors
Renée Rijken en Pauline Wooninck

E-mail: press@swisssense.com

Back to Newsroom