Swiss Sense onthult nieuwe merkcampagne met het thema ‘Doen wat je droomt, begint met een goed bed’, in samenwerking met DEPT®

Nieuwe campagne sluit aan bij missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen

TV-commercial Swiss Sense ‘Doen wat je droomt, begint met een goed bed

Uden, 8 mei 2023 – Swiss Sense lanceert vandaag een nieuwe crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bed. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT®, de nieuwe lead agency van Swiss Sense.

De merkcampagne benadrukt niet alleen het belang van een goede nachtrust voor een ontspannen slaap, maar juist hoe dit bijdraagt aan alles wat je overdag wilt realiseren. Swiss Sense gelooft dat een goede nachtrust mensen helpt om overdag energie te hebben om te doen wat jij belangrijk vindt.

Dromen waarmaken
Doen wat je droomt, begint met een goed bed, wordt aangevoerd door een tv-commercial, die in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore bij een brede doelgroep wordt uitgerold. De tv-commercial volgt een dag uit het leven van Lotte die haar droom als chef-kok waarmaakt. Met passie en toewijding maakt ze keuzes en streeft ze naar kwaliteit in alle aspecten van haar leven. De verhaallijn wordt visueel versterkt door het beeld dat 90º kantelt, zodat het bed en daarmee haar nachtrust Lotte gedurende de dag ondersteunt, bij alles wat zij doet. De dag wordt immers mede mogelijk gemaakt door de nacht. 

“Met de ‘Doen wat je droomt‘-campagne laten we zien dat een goede nachtrust helpt om overdag de dingen te doen die jij belangrijk vindt en je dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen. Met deze campagne maken we dat nu nog meer zichtbaar”, zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense. “De boodschap wordt door onze samenwerking met DEPT ® fris en aantrekkelijk overgebracht.”

“Swiss Sense is natuurlijk een klant van onze dromen: een breed, bekend merk met hoogwaardige producten. In het concept spelen we met camera movement om de connectie tussen dag en nacht in beeld te brengen. Regisseur Robbert Doelwijt Jr. voelde precies aan wat er nodig was om dit naar een hoog niveau te tillen”, zegt Lisa Kapan, senior copywriter bij DEPT®. 

Crossmediale-campagne
De campagne start met een tv-commercial die vanaf vandaag in Nederland wordt uitgezonden en wordt verder uitgerold via radio, online video, social ads en de winkels van Swiss Sense. Consumenten kunnen daarnaast via de social media-kanalen van Swiss Sense hun droom delen en zodoende kans maken op een nieuw bed.

Credits
Swiss Sense:
Manager Formule & Brand:  Letteke Bens- van den Berg
Manager Communicatie & Content: Yvonne van den Elzen- van Beuningen
Content strateeg: Martje Kremers

DEPT®: 
Creative Director: René Verbong & Nils Taildeman
Art Director: Robin Louis Hornman
Copywriter: Lisa Kapan
Account Director: Annika Timmer
Project Manager: Bonnie van den Heuvel
Agency Producer: Felice van Zuilen

Vigics:
Regisseur: Robbert Doelwijt Jr.
Executive Producer: Dwight Groot
Producer: Sophie Victorine
DOP: Tjerk Muilwijk
Art: Jan Jasper van Oord

Post: 
Muziek: Soundsright
Editor: Pieter Bokhorst
Grading: Erik Verhulst

Contact

PR & Communications Swiss Sense
E-mail: press@swisssense.com

Back to Newsroom