Swiss Sense lanceert nieuwe campagne For. Every. Body.

Swiss Sense lanceert vandaag een nieuwe campagne, genaamd For. Every. Body. In de campagne, waarbij niet bedden maar mensen een hoofdrol spelen, geeft Swiss Sense invulling aan de belofte ‘een bed voor jou op jouw lijf geschreven’. De campagne en bijbehorende commercial zijn tot stand gekomen in samenwerking met het Eindhovense reclamebureau Megawatt Advertising.  

Swiss Sense gelooft dat je het lekkerst slaapt in een bed dat op jouw lijf is geschreven. En omdat geen mens hetzelfde is – jong, oud, groot, klein, klassiek of romantisch – biedt Swiss Sense de mogelijkheid om een bed naar eigen wens samen te stellen, door eindeloos te variëren met de onderdelen van het bed. Met de campagne For. Every. Body. komt Swiss Sense tegemoet aan haar belofte.  

Mensen in de hoofdrol  
Martine Ansems, manager marketingcommunicatie bij Swiss Sense, vertelt: “We gaan de slaapkamer uit en richten ons op herkenbare momenten uit het leven van mensen. Gevoelens als vrijheid, liefde en vriendschap vertalen we in onze tv-campagne in beelden. Het getuigt van lef en vertrouwen van Swiss Sense om deze gedurfde keuze te maken.” 

Goed zorgen voor jezelf 
De keuze om in te zoomen op de mens, in plaats van op het bed, is eigenlijk een logische vertelt Simon Coolen, creative director bij Megawatt Advertising: “Geen mens is hetzelfde, iedereen wil een bed dat goed bij hem of haar past. In deze hectische wereld, is het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen en dan gun je jezelf een goede nachtrust.” 

Commercial
De tv-commercial wordt vanaf dinsdag 2 juli in Nederland op NPO1, NPO2 en NPO3 uitgezonden. Ook in België is de commercial komende periode op tv te zien. Bekijk de commercial hieronder.

Contact

Manager Marketingcommunications, Brand & Corporate PR
Martine Ansems

PR & Communications Advisors
Renée Rijken en Pauline Wooninck

E-mail: press@swisssense.com

Back to Newsroom